1. nyårsdag på Sandøya – del 2

Etter ein super frokost, rusla Helen, Janus, Maxim, Luna og eg ein tur ned på stranda. Nokre minusgrader, litt vind, strålande sol, snø, sjø og sand! Hærleg! Både to- og firfotingane kosa seg stort :)

Maxim, Janus, Helen og Luna

Maxim og Janus i full galopp

Romsdalsfjell

Sola på vei ned bak Sunnmørsfjell

Og sola som gikk ned...

1. nyårsdag på Sandøya – del 1

1. nyårsdag vakna eg litt over halv elleve. Og medan resten av reisefølget fortsatt sov søtt, rusla Luna og eg ein tur i det nydelege véret. Eller; Luna hoppa og spratt for det meste, sjølv om det var fole isete og noko glatt. Kaldt var det óg, men det nydelege lyset og ikkje minst utsikta var verkeleg verdt å fryse litt for. Eg fekk knipsa mange bilder, og no har eg endeleg klart å plukke ut nokre av dei :)

Årets første morgonsstund

Linselusa

Heile verda framfor oss

Is til frokost

Klar for meir is

Eit godt grep rundt isen

Husa badar i morgonsola

Luna

Sandøy kirke